Välkommen till en somrig picknick tillsammans med Vän i Umeå och Umeå Postdoc Society!
Vi träffas i parken för att fika, umgås och träffa nya människor. Ta gärna med din bakelse, kaka, tårta, bröd eller annat fikabröd att bjuda på.
Du får gärna tänka på att märka din bakelse, till exempel veganskt eller glutenfritt. 


Ta också gärna med en filt eller något annat att sitta på.
Vi ses den 18 juli kl. 14.00 i Broparken. Om du inte hittar, kontakta Najat på 076 713 57 19.
Aktiviteten är öppen för alla och ingen anmälan behövs.
Kom som du är och dela en sommarfika med nya och gamla vänner!
Varmt välkommen!
OBS! Håll koll på sommaraktiviteterna på Facebook och framförallt i Facebookgruppen – personalen har semester och om en volontär blir sjuk eller vädret alltför dåligt så kan aktiviteter ställas in med kortvarsel. OBS!
