Utflykt och grillning med Vän i Umeå

Ta gärna med något att grilla eller fika. För dig som åker buss, så ta buss 8 mot Tomtebo, och kliv av vid ”Källplatsen”. Vi samlas där kl 17.00 och […]

Ta gärna med något att grilla eller fika. För dig som åker buss, så ta buss 8 mot Tomtebo, och kliv av vid ”Källplatsen”. Vi samlas där kl 17.00 och […]